apdm

apdm ok? Kemaskini apdm online data kehadiran dan maklumat subjek murid di laman web rasmi aplikasi pangkalan data murid sekarang.

Sila isi data-data penting murid di sistem apdm di laman ini sekarang. Caranya mudah sahaja jika anda isi data apdm di laman web rasmi Kementerian Pelajaran Malaysia ini di bawah secara online. Hanya perlu ikuti link rasmi apdm online dibawah sekarang.

Cara Login apdm

1. Sila ikuti link dibawah ini, dan kemudian sila isikan username dan password anda.


Jika para cikgu telah lupa password yang dimiliki, para cikgu wajib terus menghubungi admin sekolah bagi bertujuan mendapatkan kata laluan atau password lain yang terbaru untuk login apdm. Anda juga diingatkan untuk memasukkan data kehadiran murid dan subjek murid dengan tepat.
apdm
Jika ingin mengisi apdm data murid yang OKU, akan ada sedikit perbezaan bagi memasukkan maklumat ke dalam sistem jika dibandingkan dengan sistem data murid yang bukan OKU. Anda boleh lawati laman kami yang lain untuk belajar cara mengisi data apdm untuk murid yang OKU.




Oh ya, jika ibu bapa berminat memeriksa keputusan peperiksaan anak anda sila lawati laman web saps ibu bapa sekarang. Saps ibu bapa nkra terus boleh diakses dan anda terus boleh memeriksa keputusan peperiksaan murid-murid anda secara online terus tanpa bersusah payah.
Diharapkan agar semua cikgu dan guru dapat mengisi maklumat apdm yang tepat dan betul bagi setiap murid-murid. Segala sumbangan pihak cikgu didahului dengan ucapan jutaan terima kasih. Sila share dan bookmark (save) laman ini bagi memudahkan kerja-kerja mengisi maklumat murid dan data murid di kemudian hari.
Lawati Laman Lain di Bawah: SapsIbuBapa SAPSNKRA

0 comment... add one now