Insurans Dan Takaful Yang Bagus Untuk Anak Anda

Insurans Dan Takaful Untuk Anak ok? Semua ibu bapa yang berkemampuan digalakkan mengambil takaful dan saving untuk anak mereka.

PruBSN Takaful telah menyediakan Pelan Pendidikan Istimewa Kanak-Kanak. Pelan ini mampu memberi anak anda perlindungan menyeluruh merangkumi rawatan perubatan, penyakit kritikal serta kemalangan dan juga kematian.



Adakah anda mahukan pelan yang dapat memberikan manfaat kad medikal untuk melindungi perbelanjaan serta mendapat khidmat daripada pakar perubatan bagi anak anda sekiranya dimasukkan ke hospital?

Anda wajib ambil pelan ini kerana ianya mampu memberi segala manfaaat perlindungan di atas serta menyediakan simpanan pendidikan sekurang-kurangnya minimum RM20,000 untuk masa depan anak anda.

Pelan ini juga akan memberikan anak anda bonus, insentif dan hadiah sekiranya anak anda mendapat keputusan cemerlang di dalam peperiksaan besar Malaysia( UPSR,PMR,SPM,A-level). Anda boleh semak keputusan peperiksaan murid di saps ibu bapa sekarang dan periksa semua keputusan anak anda.

Ibu bapa pasti gembira, anak-anak pasti lagi gembira dengan pelan takaful dan insuran untuk family yang terbaik ini.

Pelan Istimewa Kanak-kanak PRUBSN Takaful ini hanya serendah RM100 sebulan, minima, anak anda mampu mendapat kesemua manfaat istimewa diatas dan juga lain-lain manfaat yang dicover oleh takaful ikhlas.

GANJARAN LAIN DALAM PELAN ISTIMEWA KANAK-KANAK PRUBSN TAKAFUL

  1. Manfaat Perlindungan Nyawa (Sum Insured) dengan tempoh yang fleksibel sehingga umur 100 tahun. (25,80,100)
  2. Manfaat Perlindungan Accident & TPD sehingga umur 70 tahun
  3. Manfaat Perlindungan Sakit Kritikal (36 jenis) sehingga umur 100 tahun.
  4. Manfaat Kad Perubatan Prudential BSN Takaful dengan pembiayaian minimum 500,000 ribu sehingga 2.5 juta.
  5. Manfaat Elaun Hospital RM100 – RM200 sehari sekiranya dimasukkan ke dalam Hospital.
  6. Manfaat pembayaran polisi ditanggung oleh Prudential untuk seumur hidup sekiranya anak anda terkena sakit kritikal atau TPD (Hilang Keupayaan Sepenuhnya seumur hidup)
  7. Manfaat simpanan pendidikan untuk masa hadapan (Universiti)

MANFAAT KHAS PELAN ISTIMEWA KANAK-KANAK PRUBSN TAKAFUL (BONUS)

Jika anak anda mendapat anugerah pencapaian Akademik yang Cemerlang dalam peperiksaan utama, pihak Prudential akan membayar bonus kepada anak anda melalui skim EduSmart Bonus (ESB). Jumlah insentif dan bonus dibayar adalah seperti dibawah.

insentif bonus takaful dan insurans


Satu Pelan Istimewa kanak-kanak PruBSN Takaful ini sudahpun mencukupi untuk melindungi anak anda seumur hidup mereka serta menjamin masa depan anak-anak dan melegakan ibu bapa khususnya.

Bermulalah dari ambil pelan ini dari awal. Sayangilah anak-anak anda dan berikanlah yang terbaik untuk mereka dan masa depan mereka. Jika anda berminat dengan pelan takaful ini, sila rujuk SifuTakaful.Com sekarang.

0 comment... add one now