APDM - Aplikasi Pangkalan Data Murid (KPM)

APDM Aplikasi Pangkalan Data Murid ok? Kemaskini APDM Online untuk subjek dan kehadiran murid di laman web rasmi pangkalan data murid.

APDM merupakan singkatan bagi Aplikasi Pangkalan Data Murid. APDM murid digunakan bagi key-in maklumat murid seperti kedatangan ataupun kehadiran. Kehadiran murid akan diisi secara online melalui APDM. Mulai 1 januari 2015, APDM dikenali sebagai modul Pengurusan Murid (PM).

Sila isi APDM Data Murid anda di Aplikasi Pangkalan Data Murid yang disediakan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Terima kasih tidak terhingga kepada semua guru di seluruh Malaysia yang sentiasa berusaha menaikkan martabat pendidikan rakyat Malaysia.

Cara login APDM (Isi Data Disini)

Andainya guru-guru terlupa password dan kata laluan untuk login apdm, anda diwajibkan bagi menghubungi admin sekolah untuk tujuan mendapatkan kata laluan atau password yang terbaru. Sila masukkan data-data kehadiran murid dan subjek murid dengan tepat.

Untuk isikan data murid yang berkeperluan khas, akan ada sedikit perbezaan untuk mengisi maklumat berbanding dengan sistem data murid yang biasa. Anda boleh dibawah cara bagi mengisi data dan maklumat apdm murid yang berkeperluan khas (OKU).

Semoga anda dapat memberikan data yang tepat untukn setiap murid-murid. Segala kerjasama pihak guru-guru kami dahului dengan ucapan jutaan terima kasih. Sila share dan bookmark (save) laman ini bagi memudahkan kerja-kerja mengisi maklumat murid dan data murid di kemudian hari. 

Langkah Untuk Login (Login Di Bawah)


1. Isikan id pengguna dibawah dan masukkan kata laluan apdm anda. Pastikan anda ingat password dan isikan dengan betul. Kata laluan APDM ini adalah sensitif huruf besar dan huruf kecil.

2. Kemudian tekan log masuk.

3. Kemudian Isi Data Kehadiran Murid.


apdm pangkalan data murid

Adakah anda mahu SAPS Ibu Bapa Semak Keputusan Peperiksaan ? Sila layari link ini:

SAPSIBUBAPA

SAPS NKRA

0 comment... add one now